reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Sasko

Juraj Sasko

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz som tu, raz som tam... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáInternet & SEOĽudiaFotkaCestovanieLetenky & lietanieSúkromnéRôzne

reklama

Fotka

Máme nového člena rodiny

Juraj Sasko

Máme nového člena rodiny

Včera do našej rodiny pribudol nový člen. Je proste super. Taká malá chlpatá guľka..

  • 21. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 31
Fotka - niečo z mojej tvorby 2

Juraj Sasko

Fotka - niečo z mojej tvorby 2

Pred pár dňami som uverejnil zopár fotiek o ktorých si myslím, že sa mi podarili.. tak tu je druhá séria..

  • 24. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 216x
  • 8
Fotka - niečo z mojej tvorby

Juraj Sasko

Fotka - niečo z mojej tvorby

Nie som žiadny profesionál, ale veľmi rád fotím a niekedy sa mi aj niečo pekné podarí (teda aspoň ja si to myslím :D). Preto som sa rozhodol uverejniť prvú časť mojich fotografií..

  • 19. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu