Ja som odhlasil pevnu linku, to je tiez sucast telecomu, ak sa nemylim, ale furt chcu peniaze, furt nieco urguju, teraz mi poslali ucet do konca roka, aby som zaplatil preddavok, hoci od 1 oktobra tam vlastne nie som, v auguste som vypovedal zmluvu, ale odvtedy som ta bol teraz uz tretikrat, ze co sa deje, prislubia, ze je to OK a potom zas chcu peniaze, najhorsie je, ze tam cakam aj hodinu a nic nevybavim. Banda mizerna. Aj ked zamestnanci su asi nevinni, to vsetko sposobuje tlak na nich...
Máš pravdu, tie stupídne reklamy lezú na nervy aj mne a aj ľuďom v mojom okolí. Tiež už dosť dlho rozmýšľam na prenose čísla k inému operátorovi, lebo služby T-mobile sú poriadne predražené.
s účtami v bankách.Mením banku-idem novobybratej mňou banke oznámiť,všetko ostatné vybavia oni.Na svoje náklady.Pre mna teda zadarmo.Veď získali nového klienta.Tak by to malo fungovať aj medzi mobilnými operátormi!
Ja som minulý týždeň zrušil s T-mobil dve zmluvy ( tretia sa ešte nedala ) ale začínam to pomaly ľutovať. Toľko "oslavovaný" O2 ma veľmi, ale veľmi sklamal. V piatok som dobil prostredníctvom internetu dcére kredit, do dnes jej nenabehol. Niečo také sa mi ešte T-mobile alebo Orangeu nestalo. Pritom mám ( mal som ) tri paušály T-mobil, jednu EASY a jednu Prima kartu. Plánoval som to preniesť do O2, ale asi si to rozmyslím. "My v rodine si totiž myslíme, že s mobilným telefónom by sa malo dať v prvom rade telefonovať"
Stalo sa mi to, že nemôžem telefonovať. Samozrejme, keď budem mať výpis z banky, tak to budem reklamovať. Zatiaľ mám len blokovanú položku, s tým veľa neurobím. Lenže to nie je podstatné. Podstatné je to, že ak by som niekedy v budúcnosti potreboval telefonovať, nemôžem čakať týždeň, kým sa O2 uráči dobiť mi kredit.
Je mi jedno, čo si o tom myslíte. T-mobil som odhlásil, lebo sú to naozaj "zdierači". Mám u nich štyri čísla a nedokázali mi ponúknuť nič. Okrem faktúr. Akú takú snahu vyvinuli, až keď som zmluvy zrušil. Odvtedy mi už volali viackrát. Lenže toľko ospevovaný O2 ma sklamal ešte viac. Primárne neriešim reklamáciu, ale službu. Ako som písal, tie mobili používajú dcéry a ja nebudem po každom nabití tŕpnuť, či platba prešla a či sa im skutočne dovolám. Pokiaľ viem, v O2 sa to nestalo prvýkrát, že im systém dobíjania zlyhal.
sa to prvykrat tebe alebo rodine, ci len tak vseobecne? To sa stat moze vselikde.. myslism si ale, ze sluzby a spravanie sa k zakaznikovi sa ukaze, az ked sa poda reklamacia.. a nie, ze ty budes cusat doma a nadavat na niekoho a pritom ten niekto ani nevie o tom, ze nastala nejaka technicka chyba.. pokial viem v minulosti, bol podobny problem s dobijanim v O2, vsetci zakaznici, ktorym sa to stalo dostali ako odskodne kredit navyse..
Oni su celkovo divni :o)