reklama

Porovnanie Luníka XI a Indie

Kde je pôvod našich rómskych spoluobčanov? Veď posúdte sami..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (50)

Stačí si porovnať zopár fotografií z každodenného života na košickom Luníku IX a v zopár Indických mestách:

Luník IX

India

Ešte minulý rok som mal možnosť Indiu navštíviť a až tam som pochopil, prečo Cigáni žijúci v špine takto žijú, pretože to majú jednoducho v génoch..

DOPLNENIE:

Článok aj celý môj blog bol presunutý na SME do zabudnutia, pretože som podľa SME rasista. Zobral som vlastnoručne nafotené fotografie a porovnal ich s tými z Luníka XI a preto som rasista. Každý normálne zmýšlajúci človek si o tom vytvorí vlastný názor.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oddôvodnenie SME bolo také, že som všetkých Cigánov zovšeobecnil. Lenže takýto článok sa predsa nedotkne slušne žijúcich Cigánov, pretože sa nemá prečo. Tie fotky nie sú o nich a oni to dobre vedia.

FOTO: Vlastné, internet

Juraj Sasko

Juraj Sasko

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz som tu, raz som tam... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáInternet & SEOĽudiaFotkaCestovanieLetenky & lietanieSúkromnéRôzne

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu