Ako získať $100 zadarmo na reklamu na Facebooku

Autor: Juraj Sasko | 28.9.2009 o 9:25 | Karma článku: 11,15 | Prečítané:  7619x

Sociálna sieť Facebook je fenoménom dnešnej doby a nie je tomu inak ani na Slovensku. Desaťtisíce ľudí ju denne využívajú a za minulý rok bol nárasť počtu užívateľov u náš druhý najvyšší na celom svete. Vytvára sa tak obrovský potenciál pre reklamné možnosti. Tu je návod ako získať $100 na reklamu na Facebooku úplne zadarmo.

V prvom rade musíte mať samozrejme otvorený účet. Úplne dole po prihlásení je odkaz Advertising (respektíve reklama po slovensky). Tam máte možnosť vytvoriť si vlastnú reklamu či už na stránku, produkt alebo skupinu na Facebooku. Nebudem tu popisovať podrobnosti, kedže predpokladám, že určité základy z tejto oblasti máte a vytvoriť reklamu by nemal byť problém ani pre úplných začiatočníkov.

Budete tam musieť vyplniť aj údaje o Vašej debetnej alebo kreditnej karte, ktorú však v konečnom dôsledku nebudete potrebovať, pretože kredit si môžete dobiť aj zadaním špeciálneho kódu (tz. Coupon code). Toto môžete urobiť aj neskôr po vytvorení kampane v sekcii Billing-Founding sources-Enter Coupon code (prípadne podobná cesta v slovenskej verzii).

No a spomínaný Coupon code na $100 získate jednoducho. Na stránke Visa business network sa musíte najprv zaregistrovať a následne obdržíte potvrdzujúci email, potom sa už len snaží nalogovať na túto stránku a kliknúť na "Claim your $100 Facebook Ad Credit". Príde vám email priamo s linkou, kde sa dá pomocou tohto kódu vytvoriť nová reklamná kampaň (v prípade že ste to ešte neurobili ako som popísal vyššie) alebo obdržíte aj druhý email, kde bude priamo Coupon code, ktorý iba vložíte do už vytvorenej reklamnej kampane. $100 nie je veľa, ale stačí to na menšiu propagáciu, prípadne si môžete reklamu na Facebooku vyskúšať zadarmo predtým ako sa rozhodnete spustiť niečo väčšie.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Píše Ivan Mikloš

Imidž nie je na nič (píše Ivan Mikloš)

Sledujúc štýl vládnutia premiéra Matoviča sa obávam, že imidžový problém tu s nami ostane.

Česká vláda plánuje doteraz najzásadnejšie obmedzenia

Zavrieť sa majú všetky obchody okrem predajní potravín a lekární.


Už ste čítali?