reklama

Malý postreh z vlaku

Sedel som dnes vo vlaku smer Trnava, keď sme práve zastavili na stanici v Cíferi. Cez okno som zbadal bezať tri babičky..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

V prvom rade som bol prekvapený, ako rýchlo a svižne vedie babičky v pokročilom veku bežať. Nechápal som však, prečo a kam bežia, kedže som videl, ako z vlaku vystúpili, takže kvôli nemu to byť nemohlo.


Bežali v opačnom smere, ako bol môj výhľad z okna, a tak som nevideľ viac. Vlak sa však pohol a ja som v zápätí pochopil, prečo babičky bežali. Chceli stihnúť výťah, aby nemuseli ísť po schodoch.. Za podobný šprint by sa nemusel hanbiť ani Usain Bolt, preto som sa len usmial a pomyslel si, že tie schody by zvládli možno ešte rýchlejšie..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Ale takí sú niekedy naši dôchodcovia, bezvládni a starí, keď je treba, rýchli a svieži, keď je voľné napríklad sedadlo v električke...

Juraj Sasko

Juraj Sasko

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz som tu, raz som tam... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáInternet & SEOĽudiaFotkaCestovanieLetenky & lietanieSúkromnéRôzne

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu