reklama

Jedna reakcia na slečnu Tutkovú

Včera som si pozrel na sme.sk diskusiu s Janou Tutkovou a Oľgou Pietruchovou. Poviem hneď na úvod, že som na strane pani Pietruchovej a zásadne proti snahám slečny Tutkovej. Ich debata vyvolala ešte väčšiu diskusiu pod článkom a aj ja by som mohol diskutovať a argumentovať donekonečna. Nemalo by asi zmysel rozoberať všetko, a tak chcem reagovať iba na jednu vec..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (309)

Slečna Tutková v diskusii jasne a neodškriepiteľne povedala, že ak sa žena rozhodne ísť na potrat, tak je vrahyňa. Tak isto je vrah aj lekár, ktorý daný potrat vykoná.

Na otázku redaktora, ako by teda mali byť takýto ľudia (vrahovia) potrestaní, nevedela jasne odpovedať. Splietala niečo o tom, že potrestaný by mal byť hlavne lekár a žene by mala byť skôr poskytnutá pomoc, či už psychologická alebo iná.

To snáď nemyslí vážne. Tak najprv chce presadiť do zákona, aby bol potrat kvalifikovaný ako vražda a potom nechce, aby človek zodpovedný za vraždu za to aj sedel? Veď predsa zákonom stanovená sadzba za vraždu je niekde od 10 do 15 rokov odňatia slobody, v obzvlášť závažných prípadoch je to výnimočný trest do 25 rokov až doživotie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak prečo by žena, ktorá podľa Janu Tutkovej je vrahyňa nemala podliehať takémuto trestu? Podľa Tutkovej, ak sa žena rozhodne ísť na potrat, rozhodne sa zabiť človeka. Tak prečo by podľa nej mala dostať iba nejakú psychologickú pomoc a nie basu natvrdo, ako iní vrahovia?

Toto len dokazuje, aká nezmyselná je celá kampaň a aktivita slečny Tutkovej a jej spoločníkom. Môj názor je jasný ako aj tých, čo stoja za názorom pani Pietruchovej. Veľmi rád by som však vedel reakcie zástancov slečny Tutkovej a jej aktivít na túto konkrétnu vec, teda tresty pre "matky vrahyne".. Čakám v diskusii..

Juraj Sasko

Juraj Sasko

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz som tu, raz som tam... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáInternet & SEOĽudiaFotkaCestovanieLetenky & lietanieSúkromnéRôzne

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu