reklama

Do kín prichádza najlepší film v histórii

Do našich kín prichádza najlepší film v histórii kinematografie..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (102)

Od zajtra sa v kinách premieta najnovšie pokračovanie Batmana - The Dark Knight. Nevidel som ho a ani som nečítal žiadnu recenziu. Napísal som ale, že je to najlepší film v histórii kinematografie a toto tvrdím na základe repbríčka Top 250 filmov na IMDB (Internet Movie Database), kde bol odjakživa najlepším filmom Krstný otec (už viac ako 15 rokov) a až tento rok ho s neuveriteľným skóre 9,4 predbehlo práve najnovšie pokračovanie Batmana.

Pre mňa je to nevídaná udalosť vo svete kinematografie a už sa neviem dočkať, kedy tento film uvidím v kine.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na porovnanie som si vyhľadal tento film na Česko-Slovenskej filmovej databáze, kde má zatiaľ priemerné hodnotenie neuveriteľných 98%!!! Ten film proste musím vidieť. Za prvý víkend premietania v Amerických kinách zinkasoval úžasných 158 miliónov dolárov!!!

Ak ho niekto z Vás už videl, poprosím o reakcie v diskusii..

Juraj Sasko

Juraj Sasko

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz som tu, raz som tam... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáInternet & SEOĽudiaFotkaCestovanieLetenky & lietanieSúkromnéRôzne

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu