reklama

Skinheadi - jednobunkovci v priamom prenose

V sobotu večer som išiel na finále Slovenskej basketbalovej ligy. Pezinok hostil v prvom domácom zápase Inter. Zápas ako taký mal celkom dobrú úroveň. Bohužial pre šport a divákov, do hladiska zavítalo aj stádo holohlavých jednobunkovcov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Bolo ich asi 5. Dvaja mladí fagani, ktorí nemali viacej ako 15, potom ďalší dvaja starší a jeden, ktorí vyzeral ako vedúci jednobunkového tábora. Všetci boli značne opití. Prišli vyzlečení do pol pása a z počiatku iba povzbudzovali inter. Jeden z nich však nezvládol svoje opojenie z alkoholu a bezprízorne povzbudzoval takmer pri palubovke a obťažoval ostatných divákov. Z tváre mu sršala "nadpriemerná inteligencia" ošúpaného hada a za každým pohybom a gestom sa pozrel hore na svojich rovnako inteligentných rovesníkov, ktorí ho len ďalej povzbudzovali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa ich reakcií na dianie v zápase mi bolo jasné, že pravidlá basketbalu veľmi neovládajú a pravdepodobne si iba chceli vyplniť voľný čas, kedže futbal sa nehral a zo základnej školy ich už dávno vyhodili pre nedostatočnú hranicu IQ.

Po nejakom čase prišla mestská polícia a odviedla toho tancujúceho vyholeného jednobunkovca, čo sa samozrejme nepáčilo ostatným a svorne ho nasledovali von. Na chvílu bol pokoj, mohli sme pokračovať v sledovaní zápasu.

Škoda, za 5 minút boli naspäť. A znovu to isté s tým rozdielom, že jeden z nich sa chcel pobiť s náhodným divákom (príčinu som nepostrehol), a tak sa objavila štátna polícia a odviedla ich všetkých znovu preč. Bohužial, zasa iba na 5 minút.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vrátili sa, ale tentokrát z ich strany neostalo už iba pri povzbudzovaní a obťažovaní divákov. Zapojili nacistické heslá pri každom dotyku s loptou pezinských hráčov čiernej pleti, pridali nejakú tu ódu na hlavného jednobunkovca Hitlera a tak podobne, určite si to vie každý z Vás predstaviť.

Polícia sa už neukázala. Ľudia v ich okolí pre istotu pomaly odchádzali preč. Bolo mi na grcanie. Nechápem, prečo také individuá policajti po 5 minútach pustili naspäť do haly? Prečo tam vôbec boli vpustení na začiatku? Prečo tí dvaja ožratí maloletí nedostali fúkať?

Ja viem, možno sa mi niekto, kto chodí na futbal, bude smiať, že tam je to bežné a podobne. Ale naozaj som toto na basketbalovom zápase zažil prvýkrát a bol som zklamaný hlavne z postupu polície. Ale v duchu som sa trochu aj pousmial nad osudmi týchto ľudí, ktorí si myslia, akí su super, akí sú super fanúšikovia a pritom nevedia ani len pravidlá basketbalu a stavil by som sa, že by nevedeli meno ani len jedného hráča. Osobne sa pokladám za dosť rešpektujúcu osobu, ale tímto holohlavcom želám iba to, nech je im zem ľahká a to čo najskôr..

Juraj Sasko

Juraj Sasko

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz som tu, raz som tam... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáInternet & SEOĽudiaFotkaCestovanieLetenky & lietanieSúkromnéRôzne

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu