reklama

O tom ako 11ročné dievča už nebolo pannou

Ako som už písal, keď robíte vedúceho v detskom tábore, dozviete sa všeličo. Raz som si nechtiac vypočul rozhovor dvoch 11ročných dievčat. Jedno z nich už nebolo pannou..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Sedel som v autobuse. Z tábora sme mali namierené na kúpalisko. Rovno za mnou sedeli dve 11 ročné dievčatá a rozprávali sa. Tu je krátka časť z ich rozhovoru:

A: Ja som ešte panna a ty? (trochu ma prekvapila táto otázka)

B: Ja už nie som, mám frajera. (na moment som sa zarazil)

A: Ja som tiež nebola, lebo som mala frajera. Ale už nemám..

Takto rozhovor pokračoval ďalej. Moje zarazenie vystriedal úsmev na tvári. Ešte že tak. Len sa bojím, že pri trende, ktorý prináša dnešná doba, sa už za chvílu nebudem zarážať pri podobných rozhovoroch 11ročných dievčat..

Juraj Sasko

Juraj Sasko

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz som tu, raz som tam... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáInternet & SEOĽudiaFotkaCestovanieLetenky & lietanieSúkromnéRôzne

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu