O Francúzoch je všeobecne známe, že najradšej trávia dovolenku pobytmi doma. Naopak Angličania majú povesť takmer vo všetkých letoviskách sveta. Prepad britskej libry však priniesol posilnenie domáceho cestovného ruchu v Anglicku – Cornwall a Brighton sú plné domácich hostí. Ako je to s trendom pobytov slovenských hostí na Slovensku?
Popri kampani Slovenskej agentúry cestovného ruchu (SACR) zameranej na domáci trh je zaujímavým marketingovým počinom rozsiahla reklamná kampaň J&T BANKY, ktorá ku svojim bankovým produktom ponúka atraktívne pobyty na Slovensku. Ako inak, v luxusných tatranských hoteloch, ktoré patria do vlastníctva skupiny J&T. Ako nedávno konštatoval jeden môj známy, ktorý si spočítal hodnotu týždňového pobytu na Slovensku v hoteli štvorhviezdičkovej kategórie a k tomu výšku úročenia vkladu, v súčasnej investičnej neistote je táto ponuka jednou z najzaujímavejších na trhu. Zimné pobyty na Slovensku sa tak stávajú lákavou odmenou za investovanie doma a je naozaj pozoruhodným javom, že súkromná banka sa stáva úspešným propagátorom Slovenska ako dovolenkovej destinácie pre slovenský trh.