reklama

Autocont a ich školácka chyba

Jeden z obchodných partnerov s firmou, v ktorej pracujem je aj Autocont. Táto česká firma je jednou z najväčších v oblasti predaja a servisu počítačov, poskytovania IT služieb, outsourcingu, podnikových aplikácií atď. Je toho naozaj veľa a samozrejme medzi ich klientov patria tie najväčšie české a slovenské spoločnosti. Preto ma prekvapila ich školácka chyba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Chcel som sa pozrieť na ich stránky a tak som do browsera naťukal autocont.cz. Nič sa nestalo, stránku nenašlo. Hm, asi nejaký výpadok, skúsil som to neskôr, s rovnakým výsledkom. Až po chvíli ma napadlo napísať www.autocont.cz a voala.. stránku našlo. Je pre mňa nepochopiteľné, ako môže taká veľká firma, poskytujúca IT služby a podporu toľkým zvučným menám, spraviť takú primitívnu a školácku chybu a nepresmerovať URL bez www.

Juraj Sasko

Juraj Sasko

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Raz som tu, raz som tam... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáInternet & SEOĽudiaFotkaCestovanieLetenky & lietanieSúkromnéRôzne

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu